در جمهوری خودمختار کاراچای-چرکسیا در شمال قفقاز، در شب دوشنبه، یک پاسگاه پلیس مورد حمله مرگبار دیگری قرار گرفت. در این حمله دو مأمور پلیس کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند. پنج مهاجم نیز کشته شدند.

دو مأمور پلیس در شب دوشنبه در حمله‌ای تروریستی به یک پاسگاه پلیس در جمهوری کاراچای-چرکسیا در قفقاز روسیه کشته شدند. چهار نفر دیگر نیز در این حمله زخمی شدند: دو مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی، یک مأمور گارد ملی روسیه و یک مأمور پلیس از منطقه کورگان. همه آنها در بیمارستان تحت درمان هستند.

این حمله در روستای مارا آگیاگی در ناحیه کاراچایفسک رخ داد.

مهاجمان با یک خودرو به ایستگاه کنترل موقت نزدیک شدند، یک بمب به سمت مأموران پلیس پرتاب کردند و با سلاح‌های خودکار تیراندازی کردند. مأموران پلیس به مهاجمان شلیک کردند و در این حین، بمب دیگری که به بدن یکی از تروریست‌ها بسته شده بود، منفجر شد. به گفته مقامات پلیس منطقه، پنج نفر از مهاجمان در حین تیراندازی کشته شدند.



پلیس جمهوری در کانال تلگرام خود از محل حادثه فیلم منتشر کرد.

یک هفته قبل از این، در جمهوری خودمختار کاراچای-چرکسیا، حمله مرگبار دیگری به یک پاسگاه پلیس رخ داده بود. افراد ناشناس در ۲۲ آوریل دو مأمور پلیس را کشتند و یک نفر دیگر را به شدت زخمی کردند، سلاح‌های سازمانی مأموران را دزدیدند و فرار کردند. پس از آن، پلیس منطقه با نیروهای سیبری و مأموران گارد ملی تقویت شد. هنوز مشخص نیست که آیا بین این دو حادثه ارتباطی وجود دارد یا خیر.

مقامات هنوز در مورد انگیزه این حمله اظهار نظر نکرده‌اند. جمهوری‌های خودمختار قفقاز شمالی که اکثریت آنها مسلمان هستند، از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به طور متناوب هدف حملات تروریستی با انگیزه‌های اسلامی قرار گرفته‌اند.

پاسخی بگذارید

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.

Designed with WordPress