ترجمه مجله هفته

ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به سی ان ان اعتراف کرده است که ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین پایان خوشی نخواهد داشت. به گفته او، یک پیروزی بر روسیه به معنای تلفات عظیم خواهد بود، بنابراین نمی توان از شانس و اقبال سخنی در میان باشد.

ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه ای با سی ان ان گفت که ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین با پایان خوشی پایان نخواهد یافت. رئیس جمهور این ارزیابی را با این واقعیت توجیه کرد که ارتش کشور قبلا سربازان متعددی را در میدان جنگ از دست داده است. ضد حمله یک فیلم نیست و بنابراین نباید انتظار پایان خوش داشت.

علاوه بر این، زلنسکی به یاد میاورد که جنگ اوکراین برای اروپا چه معنایی دارد. به گفته وی، پیروزی اوکراین روسیه را از فرصت حمله به کشورهای دیگر، به ویژه کشورهای بالتیک و لهستان، با هدف بازگرداندن اتحاد جماهیر شوروی محروم خواهد کرد. برای جلوگیری از این اتفاق، متحدان کی یف باید با یکدیگر همکاری کنند تا موفقیت اوکراین در این درگیری را تضمین کنند. غرب همچنین باید درک کند که این یک جنگ مشترک برای ارزش های مشترک است. زلنسکی به CNN گفت:

«پیروزی، به معنای موفقیت و خوشبختی نیست. پیروزی راهی برای رسیدن به توافق است. مردم غرب باید درک کنند: این در مورد فقط ارزش های ما نیست، در مورد ارزش های مشترک ما است، نه در مورد جنگ ما، بلکه در مورد یک جنگ مشترک. ما برای آن بیشترین هزینه را پرداخت می کنیم. »

در مورد عرضه سلاح، رئیس جمهور اوکراین خاطرنشان کرد که تحویل آنها لزوما نتایج فوری نخواهد داشت. تصمیم گیری برای انتقال تجهیزات نیز به این معنی نیست که کیف به سرعت ان را دریافت خواهد کرد. در حالی که ضد حمله ادامه دارد، برخی از محموله ها هنوز به اوکراین نرسیده اند.

  1. آزادی بر جولیانو آسانژ و همه رسانه‌های آزاد مبارک باد! به همین دلیل کار مجله هفته است وقتی که می‌شنوم…

  2. مجمجلۀ هفته یک منبع پرافتخار برای کسب دانش و آگاهی و روشنگری در همۀ عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و…

  3. با درود به دوستان گرامی، نزدیک به دو سال است که از مطالب این سایت استفاده کرده ام و برایم…

Designed with WordPress