نیروهای مسلح یمن: ما کشتی های اسرائیلی و آنهایی که توسط شرکت های دشمن اداره می شوند را هدف قرار خواهیم داد.

نیروهای مسلح یمن تایید می کنند که تمام انواع کشتی های اسرائیلی را بر اساس مسئولیت مذهبی، اخلاقی و ملی خود برای ایستادن در کنار مردم غزه هدف قرار خواهند داد.

نیروهای مسلح یمن روز یکشنبه تایید کردند که تمام انواع کشتی های حامل پرچم صهیونیست را بر اساس مسئولیت مذهبی، اخلاقی و ملی خود برای ایستادن در کنار مردم غزه هدف قرار خواهند داد.

در این بیانیه که توسط سخنگوی نیروهای مسلح یمن، سرتیپ یحیی ساری منتشر شده است، امده است که نیروهای مسلح یمن علاوه بر کشتی هایی که توسط شرکت های اسرائیلی که متعلق به شرکت های اسرائیلی هستند، تمام انواع کشتی هایی را که پرچم صهیونیستی را به اهتزاز در می گذارند، هدف قرار خواهند داد.
در این بیانیه تاکید شده است که نیروهای مسلح از همه کشورهای جهان میخواهند شهروندان خود را که در میان خدمه این کشتیها کار میکنند، خارج کنند و از حمل و نقل در این کشتیها یا برخورد با آنها خودداری کنند و از آنها دوری کنند.

روز شنبه، یک منبع نظامی یمنی به المیادین گفت: نیروهای مسلح یمن قادر به هدف قرار دادن هر کشتی اسرائیلی چه در دریای سرخ و چه در هر جای دیگر، دشمن انتظار ندارد.

این منبع افزود: «نیروهای مسلح در حال هدف قرار دادن تمام کشتی های اسرائیلی هستند، چه به فلسطین اشغالی بروند یا نه.»

چند روز پیش، رهبر جنبش انصارالله در یمن، اقای عبدالملک الحوثی، تایید کرد که «نیروهای مسلح یمن هر کشتی اسرائیلی در دریای سرخ را که به دست خواهند آورد مورد هدف قرار خواهند داد و در آن تردید نخواهیم کرد و اجازه خواهیم داد تمام جهان از این موضوع مطلع شوند.»
در همین حال، احمد باراکا، نماینده جنبش جهاد اسلامی در یمن، در مصاحبه ای با المیادین تایید کرد که حمایت یمن از فلسطین بی نظیر است او گفت که مردم یمن همه کارها را انجام دادند و «برای هیچ چیزی بحثی نکردند»، زیرا آنها در راهپیمایی های مردمی شرکت کردند و در تامین مالی، حمایت نظامی و سلاح برای فلسطین شرکت کردند.

از زمان آغاز نبرد «سیل الاقصی»، نیروهای مسلح یمن به پرتاب موشک های بالستیک و کروز و هواپیماهای بدون سرنشین به اهداف حیاتی نظامی و استراتژیک اسرائیل در سرزمین های اشغالی فلسطین ادامه داده اند تا از مقاومت فلسطینی ها در جنگ علیه اشغالگر حمایت کنند.

  1. آزادی بر جولیانو آسانژ و همه رسانه‌های آزاد مبارک باد! به همین دلیل کار مجله هفته است وقتی که می‌شنوم…

  2. مجمجلۀ هفته یک منبع پرافتخار برای کسب دانش و آگاهی و روشنگری در همۀ عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و…

  3. با درود به دوستان گرامی، نزدیک به دو سال است که از مطالب این سایت استفاده کرده ام و برایم…

Designed with WordPress