ترجمه مجله هفته

نیروهای فلسطینی روز پنجشنبه اعلام کردند که یک تانک و بولدوزر اسرائیلی را در محور غربی شمال غزه با یک موشک «یاسین 105» هدف قرار دادند. این در حالی است که رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که در منطقه کیسوفیم در غزه آژیرهای هشدار به صدا درآمدند.

همچنین، نیروهای فلسطینی با یک موشک «یاسین 105» به سمت یک تانک و چند سرباز اسرائیلی در منطقه جور الدیک شلیک کردند.

در مقابل، گردان‌های مقاومت ملی – نیروهای شهید عمر قاسم اعلام کردند که با خمپاره به تجمعات نیروهای اسرائیلی در پایگاه نظامی ناحل عوز حمله خواهند کرد.

گزارشگر شبکه المیادین در غزه گزارش داد که نیروهای اسرائیلی با پوشش آتش هوایی، دریایی و توپخانه از شمال غربی شهر غزه به سمت جنوب پیشروی کردند. او گفت که آنها تلاش کردند در سه محور پیشروی کنند، یکی از آنها در شمال شرقی غزه در نزدیکی بیت حانون بود، اما مقاومت با انفجار چندین بمب آنها را متوقف کرد.

گزارشگر ما همچنین گزارش داد که مقاومت در شب گذشته با نیروهای اشغالگر مقابله کرد و آنها را از ورود به غزه بازداشت کرد و تمام تلاشهای آنها برای پیشروی را خنثی کرد.

ارتش اشغالگر اسرائیل مواضع فلسطین، عزبت بیت حانون، شمال بیت لاهیا، الطامه و شرق جبالیا را با توپخانه هدف قرار داد.

گزارشگر المیادین خاطرنشان کرد که آتش‌سوزی‌های اسرائیلی که شب گذشته غزه را هدف قرار دادند، منجر به تخریب تعدادی ساختمان بر فراز سر ساکنان شد و خاطرنشان کرد که یک بمباران شدید اسرائیلی به اطراف بیمارستان القدس که میزبان ۱۴ هزار آواره است، هدف قرار گرفت.

او خاطرنشان کرد که شمار شهدا از مرز ۹۰۰۰ نفر فراتر رفته است و بیش از ۲۰۰۰ نفر همچنان مفقود هستند.

از صبح امروز، جنگنده‌های اسرائیلی منطقه الفالوجا در شمال غزه را هدف قرار داده‌اند.

اسرائیل حملات خود علیه غیرنظامیان در غزه را ادامه داد و روز چهارشنبه در جبالیا جنایات جدیدی را مرتکب شد.

جناح های مختلف نیروهای فلسطینی همچنان به هدف قرار دادن ارتش اشغالگر ادامه می دهند، در حالی که رسانه های اسرائیلی از ترس از آنچه در روزهای آینده به دلیل جنگ در داخل غزه در انتظار آن است، صحبت می کنند.
در شرق محله زیتون در نوار غزه و تخریب تعدادی از آنها. این ویدئو نشان می دهد که جنگجویان قسام از یک تونل بیرون می آیند و پس از آن گروهی از گلوله های «یاسین 105» را به سمت وسایل نقلیه اسرائیلی که اتش گرفته اند، شلیک می کنند.
اسرائیل شهرهایی در بخش های مرکزی و غربی را با بمب های فسفر زا در جنوب لبنان بمباران کرد.

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که شمار کشته شدگان از زمان آغاز عملیات زمینی غزه به ۱۷ نفر افزایش یافته است.

در نتیجه خسارات سنگینی که مقاومت فلسطین به صفوف نیروهای اشغالگر وارد کرد، روزنامه یدیعوت احرونوت گزارش داد: «ما باید بدانیم که احساسی که همه ما را در 7 اکتبر تحت تاثیر قرار داد، در روزها و هفته های اینده به دلیل جنگ در داخل غزه دوباره باز خواهد گشت.»

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در یک پیام ویدئویی از طریق برنامه X گفت: «ما در یک جنگ دشوار هستیم. او گفت: «این یک جنگ طولانی خواهد بود» و تاکید کرد که «اسرائیل در طول جنگ تلفات دردناکی خواهد داشت.»

واشنگتن روز چهارشنبه را یکی از خونینترین روزها برای ارتش اسرائیل» خواند.

  1. آزادی بر جولیانو آسانژ و همه رسانه‌های آزاد مبارک باد! به همین دلیل کار مجله هفته است وقتی که می‌شنوم…

  2. مجمجلۀ هفته یک منبع پرافتخار برای کسب دانش و آگاهی و روشنگری در همۀ عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و…

  3. با درود به دوستان گرامی، نزدیک به دو سال است که از مطالب این سایت استفاده کرده ام و برایم…

Designed with WordPress