حدود 2000 کشته در غزه… و اشغال تجاوز هوایی و دریایی خود را تشدید می کند.انتظار می رود که تعداد تلفات تجاوزات اسرائیلی که به نوار غزه حمله کردند به 2000 نفر برسد و اسرائیل خواستار تخلیه بیمارستان های نوار غزه برای آماده شدن برای بمباران آنها هستند.


خبرنگار الجزیره در نوار غزه بامداد شنبه گزارش داد که تلفات تجاوزهای رژیم اسرائیل به نوار غزه به دو هزار کشته از جمله صدها کودک و زن می رسد و اشغالگران در حال تشدید حملات هوایی و دریایی خود به این نوار هستند.
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته 256 نفر از جمله 20 کودک در اثر حمله رژیم اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه کشته و 1788 فلسطینی زخمی شدند.
سحرگاه امروز خبرنگار المیادین با بیان اینکه شمار شهدای افزایش تجاوزات رژیم اسرائیل به نوار غزه به 1900 مشته رسید ، تاکید کرد که سرعت افزایش آن سریع است.

خبرنگاران با اشاره به اینکه اشغالگران رژیم اسرائیل از خدمه بیمارستان القدس در تل الحوا (جنوب غربی شهر غزه) خواستند تا برای آمادگی برای بمباران این بیمارستان را تخلیه کنند، افزود: هواپیماهای اسرائیلی اطراف بیمارستان را هدف قرار دادند. این بیمارستانی است در وسط نوار غزه.

اسرائیل از ابتدای تجاوزات خود به نوار غزه، پرسنل پزشکی، روزنامه نگاری و خدماتی را هدف قرار داده اند. بهداشت غزه از شهادت 15 نفر از کادر پزشکی خود و همچنین انهدام 23 دستگاه آمبولانس و از کار افتادن آنها خبر داد.
به نوبه خود، مدیریت بیمارستان العوده در جبلیه، در شمال نوار غزه، تأیید کرد که اشغالگران تهدید به بمباران آن کرده و خواستار تخلیه آن هستند، که نشان می‌دهد این تهدید در زمانی رخ می‌دهد که بخش‌های بیماران مملو از افراد مجروح شده است. همچنین بیمارستان العوده در شمال غزه تهدید به بمباران کرد و به مدیریت خود دستور داد تا برای آماده شدن از آنجا خارج شوند.
مدیریت بیمارستان از شرکای بشردوستانه در جهان درخواست می‌کند تا بر رژیم اسرائیل فشار بیاورند تا سیستم بهداشتی را مستثنی کند، سیستمی که به دلیل تجاوزهای مداوم و سال‌ها محاصره اسرائیل در نوار غزه، هم‌اکنون در معرض فروپاشی است.اسرائیل دست به قتل عام غیرنظامیان میزند هواپیماهای جنگنده اسرائیلی مجموعه‌ای از حملات جدید را در مجاورت برج‌های النداء، الصفتاوی و الاططره در شمال نوار غزه انجام دادند و همچنین خانه‌ای را با 3 موشک در منطقه السکافی در بیت هدف قرار دادند. پروژه لاهیا در شمال نوار غزه که منجر به کشته شدن 5 شهید و تعدادی مجروح شد. به گفته وزارت کشور غزه تعدادی کشته و مجروح از زیر آوار خانه ویران شده بیرون آمدند.
در همین زمینه، اسرائیل یک ساختمان 4 طبقه در رفح و یک خانه در خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد که منجر به تلفات زیادی شد. اسرائیل همچنین مناطق مرکزی و شرقی نوار غزه را هدف قرار داد.
گزارشگران گزارش داد که اشغالگران قتل عام جدیدی را علیه مردم نوار غزه مرتکب شدند، زیرا صبح امروز بازار مردمی اردوگاه نصیرات را که بزرگترین بازار در نوار غزه است، هدف قرار داد و افزود: پس از هدف قرار دادن چندین جسد. کشته شدگان از جمله دو برادر با تعداد زیادی مجروح وارد بیمارستانی در وسط نوار غزه شدند.

خبرنگاران تاکید کرد که اسرائیلی‌ها دست کم 50 قتل عام در مناطق مختلف نوار غزه انجام داده اند که ده ها خانواده کامل را کشته اند.او توضیح داد که اشغال عمدا از یک سیاست اعدام و کشتار دسته جمعی در محاصره ناعادلانه پیروی می کند که این بخش را با یک فاجعه قریب الوقوع مواجه می کند.
به طور طبیعی، وضعیت جابجایی اجباری در پی ویرانی های گسترده ناشی از بمباران شدید هواپیماهای اشغالگر و هدف قرار دادن کل محله ها افزایش می یابد، زیرا مردم به سمت مدارس و خانه های بستگان خود در مناطق جنوبی نوار غزه می روند. ، که هدف بمباران خشونت آمیز نیز قرار می گیرند.

ارتش اسرائیل اعلام کرد که هواپیماهای این رژیم بیش از 22639 خانه و 10 موسسه بهداشتی، علاوه بر 48 مدرسه در غزه، به اضافه ده‌ها مسجد را ویران کردند، این تعداد از مجموع جنگ‌های قبلی بیشتر است و در مدت کوتاهی بیش از یک هفته«ارتش» اسرائیل سازمان ملل را از نیاز به اخراج 1.1 میلیون فلسطینی در غزه آگاه کرده بود که قرار است در ظرف 24 ساعت به سمت جنوب نوار غزه حرکت کنند، آن هم در زمانی که اشغالگران برای گسترش دایره آتش و قدرت آن تلاش می کنند. در تجاوزات خود از موشک های ضربه مغزی خشونت آمیز و بمب های فسفر ممنوعه بین المللی استفاده می کند.فلسطینی ها در برابر حملات اسرائیل همچنان محکم است
خبرنگار المیادین در غزه تأیید کرد که مقاومت فلسطین همچنان به شهرک‌های اسرائیلی و شهرهای فلسطینی اشغال شده در سال 1948 راکت می‌زند، علی‌رغم تجاوزگری که کشورهای بزرگ ممکن است آن را تحمل نکنند.

خبرنگار ما ادامه داد: با وجود شرایط فاجعه بار در نوار غزه، مقاومت همچنان قوی است که موید شکست اسرائیل در هدف قرار دادن و آسیب رساندن به آن است.
رسانه‌های رژیم اسرائیل اعلام کرده‌اند که تعداد کشته‌شدگان اسرائیلی ها از زمان آغاز عملیات سیل الاقصی به تعداد نامشخص به ۱۵۰۰ نفر و تعداد مجروحان در ساعات گذشته از مرز ۳۰۰۰ نفر گذشته است.

وزرای دولت اسرائیل تحت فشار شهرک نشینانی هستند که به دلیل عملیات «طوفان الاقصی» در وحشت و اضطراب به سر می برند.

  1. آزادی بر جولیانو آسانژ و همه رسانه‌های آزاد مبارک باد! به همین دلیل کار مجله هفته است وقتی که می‌شنوم…

  2. مجمجلۀ هفته یک منبع پرافتخار برای کسب دانش و آگاهی و روشنگری در همۀ عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و…

  3. با درود به دوستان گرامی، نزدیک به دو سال است که از مطالب این سایت استفاده کرده ام و برایم…

Designed with WordPress