ترجمه مجله هفته

وزارت دفاع لهستان تصمیم گرفته است نیروهای خود را به مرز بلاروس نزدیکتر کند. پس زمینه تمرینات مشترک واحدهای بلاروس با جنگجویان گروه واگنر است.
طبق گزارش وزارت دفاع لهستان، این نیروها از بخش غربی کشور به بخش شرقی نزدیک مرز بلاروس منتقل خواهند شد. دلیل این امر گزارش هایی است که واحدهای گروه واگنر در حال برنامه ریزی برای تمرینات مشترک با سربازان ارتش بلاروس هستند، زبیگنیو هافمن، نماینده کمیته دولتی در مسائل امنیتی، به خبرگزاری لهستان گفت.:

«این کمیته تهدیدات احتمالی از جمله قرار دادن واحدهای گروه واگنر را تجزیه و تحلیل کرده است. در این راستا، وزیر دفاع و ماریوس بلاشچاک، رئیس کمیته، تصمیم گرفتند تشکیلات نظامی ما را از غرب به شرق لهستان منتقل کنند.»

هافمن توضیح داد که «وظیفه این واحدها تمرینات و همچنین بازدارندگی یک متجاوز بالقوه است.» از دیدگاه مقامات لهستانی، تمرینات مشترک ارتش بلاروس و گروه واگنر بدون شک تحریک آمیز است.»
سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع بلاروس اطلاع می دهد که نیروهای ویژه جمهوری، همراه با جنگجویان واگنر، تعدادی از وظایف آموزشی و رزمی را در زمین اموزش نظامی برستسکی در نزدیکی مرز با لهستان انجام خواهند داد. علاوه بر این، اداره نظامی بلاروس گزارش می دهد که جنگجویان واگنر در آموزش نیروهای محلی در منطقه Osipovicchi منطقه Mogilev شرکت خواهند کرد.

مینسک هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد ترکیب عددی نیروهای واگنر که وارد بلاروس شده اند ارائه نکرده است.

در اوایل ماه ژوئیه، فرماندهی کل نیروهای مسلح لهستان از تصمیم انتقال ۱۰۰۰ سرباز و تقریبا ۲۰۰ قطعه تجهیزات از تیپ های ۱۲ و ۱۷ مکانیزه به بخش شرقی لهستان مطلع شد.


  1. آزادی بر جولیانو آسانژ و همه رسانه‌های آزاد مبارک باد! به همین دلیل کار مجله هفته است وقتی که می‌شنوم…

  2. مجمجلۀ هفته یک منبع پرافتخار برای کسب دانش و آگاهی و روشنگری در همۀ عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و…

  3. با درود به دوستان گرامی، نزدیک به دو سال است که از مطالب این سایت استفاده کرده ام و برایم…

Designed with WordPress